Anonymous
2 August 2010
Καλησπέρα,
Λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω αλλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη από τη διαμονή μου στο ξενοδοχείο σας.
Αρχικά ταλαιπωρήθηκα παρα πολύ με το θέμα του parking, όταν έκανα την κράτηση με ενημέρωσαν ότι ύπάρχει δημόσιος χώρος στάθμευσης κοντά στο ξενοδοχείο.
Δυστυχώς ο χώρος αυτός ήταν πάντα κατελλειμένος και εγώ πάρκαρα πάντα πολύ μακρυά και κουβαλούσα με τα χέρια, ολα τα απαραίτητα πράγματα που έπαιρνα μαζί μου για τη θάλασσα, περίπου μισό χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα να επιδεινωθεί η τενοντίτιδα την οποία έχω στον ακανθοειδή μυ.
Νομίζω ότι όταν έκανα την κράτηση έπρεπε να με είχαν ενημερώσει σωστά.
Πληροφοριακά να σας πω ότι πήρα κλίση, επειδή το βράδυ της Τετάρτης πάρκαρα επί της οδού Σκαλίδου, διότι επί μισή ώρα έψαχνα και δεν έβρισκα να παρκάρω..
Ακόμα, το δωμάτιο μου, το οποίο θα πρέπει να αναγνωρίσω ότι ήταν πεντακάθαρο, μύριζε πολύ άσχημα (κάτι σαν μούχλα), από τα παλιά έπιπλα τα οποία είχε μέσα. Νομίζω ότι οταν κάνατε ανακαίνιση θα έπρεπε έστω και με κάτι λιτό και οικονομικό να είχατε αντικαταστήσει και τα έπιπλα, καθώς επίσης και το στρώμα, από το οποίο κάθε πρωί σηκωνόμουν με πόνο στη μέση.
Τέλος θα ήθελα να σας επισημάνω ότι καλό είναι η υπάληλοι υποδοχής να χαμογελούν περισσότερο, έτσι ώστε οι πελάτες να νοιώθουν άνετα και να θέλουν να παρατείνουν τη διαμονή τους στο κατάλυμά σας και όχι να ψάχνουν ξενοδοχείο για να φύγουν όπως έγινε με εμένα, με αφορμή, (όχι όμως και πραγματική αιτία), το ότι μου ζητήθηκε να αλλάξω δωμάτιο και να πάω σε ένα το ίδιο όπως μου είπαν, αλλά έναν όροφο πιο πάνω. Οταν ρώτησα γιατί δεν πάνε οι νέοι ένοικοι, μου απάντησαν ότι δεν γινεται, χωρίς κάποια άλλη εξήγηση. Πως θα σας φαινόταν αν θα ήσασταν διακοπές και έπρεπε να μαζέψε τε ολα σας τα πράγματα, για να εξυπηρετηθούν κάποιοι άλλοι;
Σας εύχομαι καλή συνέχεια